الجمعة، 15 يناير 2010

بقالى كتير

السلام عليكم


بقالى كتير مجتش


وحشتونى جدااااااااااااااااااااااااا




اسكتوا ...


مش أنا رحت الأقصر و أسوان

رحلة وزارة الشباب ،،


رحنا أٍسوان الأول


أهل أسوان طيبين جدا ،، لا طيبين بطريقة غريبه يعنى ، ده غير انهم ودودين ودايما بيضحكوا فى وشك


أسوان مدينة جميييله وهادية 






النزل بتاعنا كان جوه نادى أسوان ،، ودى صورة استاد أسوان من النزل




السد العالى









الاقصر .. مدينتها الشبابية الجديدة دى جامده جدا ،، 





رحنا الأقصر فى نفس اليوم اتللى الريس كان هناك فى الأقصر بيفتتح مدينة الشباب دى ويومها أعلنوا ان الأقصر خلاص بقت محافظة


بس أخرونا فى أسوان على ما الريس مشى ... يلا ملوش نصيب يتصور معايا بقى ،،











وده مطعم كنا بناكل فيه فى الاقصر .. اكله حلو واسعاره كويسه .. اللى يروح الاقصر يبقى يروحه بقى








اسكتوا ... مش أنا امتحنت امتحان اول شيفت ف الجراحة العامة


اسكتوا ... مش انا عندى برد

هناك 13 تعليقًا:

MǿиY El-Shreef يقول...

ياسلام

هو ايه الحكايه الناس كلها بتيجي ومش بتقول

عيب عليك بجد والله

:(

حمدلله ع السلامه

بس ماشي مااااشي

اه سح الف سلامه عليك من البرد

KEBLAWYAT يقول...

الله يسلمك

بس على فكره والله انا قلت

ده انا كنت حتى بسال على الجو واللبس وكده .. عشان كده كنت انا الوحيد اللى رايح مشتى والناس كلها لابسه نص كم

Lady E يقول...

يعني نسكت ولا نعلق :)

الحمد لله ع السلامة من الرحلة ومن امتحان الجراحة :)

عقبال باقي الامتحانات

والف سلامة عليك من البرد

ربنا يعينك ويوفقك

KEBLAWYAT يقول...

شكرا يا فندم

الله يسلمك

MǿиY El-Shreef يقول...

ياسلام قلت فين ده انا قريت اخر بوست مافيش اي حاجه عن اسوان لا فيه ولا ف اللي قبله

:@

KEBLAWYAT يقول...

ع الفيس بوك يا فندم

MǿиY El-Shreef يقول...

لو حضرتك ملاحظ جنابك انا قفلت الاكاونت بتاعي :D

MǿиY El-Shreef يقول...

ع العموم انا مبسوطه ان في ناس بتروح وتغير فكرتها عن اسوان انها بلد بدائي يعني وكده :D وكلها بكار وحجات اصل دي عقدتي

حمدلله ع السلامه مره تانيه يادكتور

هنستناك مرة تاني

KEBLAWYAT يقول...

احم!

لا انا مخدتش بالى الحقيقة ...

" هنستناك مرة تانى "

والله نفسى

Unknown يقول...

حمدلله على السلامة ياقبلاوى
عااااااش مين شافك يادكتور
الحمد لله انك بخير وبصحة وأنك
رحت كمان الاقصر واسوان رحلة
جميلة بغبط كل من راحها لانى ما
رحتها لكن كفايةبقى اللى راحوها
وشكروا فيها وكمان جابوا الصور لنا
مرة تانية حمدلله على السلامة ومسير الحى يتلاقى ياحسانين يوووووه مين حسانين ده :)قصدى ياقبلاوى:)

KEBLAWYAT يقول...

الله يسلمك يا دكتوره

منرانى دايما

Unknown يقول...

اسكتوا

مش انا عجبتنى مدونتك اوى

KEBLAWYAT يقول...

شكرا جدا

أتمنى نشوفك هنا على طول