الخميس، 29 أكتوبر 2009

صور

- يااااه .. إنت الصور دى لسه عندك
= آه ..فاكر الرحلة دى .. إحنا كنا فى سنه كام وقتها؟
- مش فاكر والله .. شوف أنا أهو .. بس إنت فين ؟ مش باين يعنى ؟
= أنا إللى كنت بصور يا ناصح .. ده الفيلم بتاعى و من الكاميرا بتاعتى
- كانت فين الصوره دى؟
= الصورة دى كانت أما نزلنا فى الريست هاوس
- شايف الواد خالد عامل إزاى .... عبيط من يومه
= أيوه .. بس عبيط بعربية دايو ياخويا
- دايو ؟؟ ليه ؟
= جابها بالتقسيط من مرتبه بتاع شركة الأدوية
- يا حلاوه
= دا غير العيادة إللى أبوه فتحهاله فى بلدهم أول ما خلص بيطرى على طول
- وعلى أهه .. فاكر كان عمل إيه فى الرحلة دى ؟
= لأ .. كان عمل إيه ؟؟
- مش فاكر يابنى .. كان وقع الشى على رجل المشرف الأستاذ حسين
= لا بصراحه مش فاكر
- مانا طول عمرى بقلك ذاكرتك ضعيفه
= إنت إللى ذاكرتك قوية زيادة عن اللزوم
- ودا الواد أحمد علاء ... فتح صيدلية وشغال زى الفل دلوقتى
= مع إن الواد طول عمره مشاغب .. ومكنش حد يصدق إنه هيفلح فى الدراسه
- ودا .... هشام ... هو كان دخل كلية إيه ؟
= مش عارف والله ... إنت عارف أنا كنت بسترخمه أصلا
- إشرب شايك بس زمانه برد
= وشريف أهه ... باين نصه بس
- آه بالمناسبه كنت عنده إمبارح فى مكتب المحاسبه بتاعه و بيسلم عليك
= كنت عنده بتعمل إيه ياخويا ؟
- يعنى ساعات كده بفوت عليه أقعد معاه شويه
= و إيه الصوره دى ؟؟ مصور باسم لوحده ليه ؟
- هتلاقينى كنت عايز أحرق الفيلم ولا حاجه
= ههههههههه ... وهو لسه برضه بيطلع بعربية الأتارى؟
- آه ياخويا ماشى يخبط فى الخلق أهه ... هو شايل كام نجمه دلوقتى ؟
= معرفش .. عامة خد بالك من نفسك بقى
- على فكره خطوبته بعد إسبوع
= خطوبه ؟! .... أنا سمعت الإسم دا قبل كده
- هههههه .. ياعم خليك متفائل .. مش كده .. كلها كام سنه ونخطب ... قوم بينا نكمل مذاكرة الجراحه الإمتحان قرب

هناك تعليق واحد:

غير معرف يقول...

مش عارف أنت والناس اللي زيك ( اللي زيك دي مقصدش بيها حاجه وحشه لا سمح الله )بتجيبوا أفكار زي دي منين بجد مقالك ده جميل مابين الحزن وتفائل الشباب والرضي بالمكتوب
والصبر وحاجات تانيه كتيير

بالتوفيق دائما ويسعدني أنك ثاني شخص يعلق علي مدونتي البسيطه

أسف علي اإطاله
سلالالالالالالالالالالالالام