الاثنين، 1 فبراير 2010

حتى لا تتأخر

ليس من المناسب أن تقتل أحدهم صبيحة يوم الثلاثاء


خاصة وان كنت متأخرا عن الذهاب لعملك


سيكون امامك متسع من الوقت فيم بعد




لذا من فضلك


لا تقتل ضابط المرور الذى سيقابلك عند اول اشاره ويحاول ان يبتزك وإلا خرب بيتك


ولا تقتل سائق التاكسى المار بجوارك .. بالطبع لم تكن انت المقصود بـ " ابن الـ .... " تلك


ولا تقتل العامل فى البنزينه .. هو بالفعل ليس مسئولا عن زيادة الاسعار


ولا تقتل مديرك .. بالطبع من حقه ان يثبت لك مدى تحجر عقله و اصالة بيروقراطيته ..هذا أبسط حقوقه طبعا


ولا تقتل زملائك فى العمل .. لانهم اصبحوا مستفزين ومملين


ولا تقتل زوجتك لانها متطلبه و غير راضيه عن اى شئ


ولا تقتل نفسك .. حتى لا تتأخر عن العمل صباحا

هناك 9 تعليقات:

MǿиY El-Shreef يقول...

انا جيت :)

بس هسافر تاني وكده يعني

قلت اجي اطمن عليك

انا رديت عليك عندي ف مدونتي

وبالنسبه لهنا

انا متفقه معاك جدا لاني حاسه اني ف الاخر هقتل نفسي بجد :))

KEBLAWYAT يقول...

ياااه

اهلا بيكى

لا اوعى تقتلى نفسك .. مين اللى هيعلق ع البوستات بعد كده ؟؟ :))

Lady E يقول...

مع ان عادة صفحة التعليقات الصغننة دي مش بتفتح في الكمبيوتر عندي الا ان غريبة انها فتحت

عارف فكرة القتل دي كانت عندي السنة اللي فاتت كان نفسي جدا تيجي قنبلة وتنسف دكتور الفرنساوي بس اقتنعت أخيرا ان الحياة خير مربي للأشخاص المؤذيين
الظالم بيدوق ظلمه لأن اعماله بترجعله تاني

علشان كده الحياة للأشخاص دول احسن بكتير من انهم يموتوا ويرتاحوا

هراء لا داعى له ..... يقول...

أنا متفق معاك يا حمادة إن الحاجات دى كلها غير مناسبة فقط حتى لا تتأخر

KEBLAWYAT يقول...

Lady E

هى فكرة قتل الدكاتره دى مطروحه وبشده

.. بس المشكلة ان صحيح الحياة خير مربى ليهم .. الا انهم فى خلال ما بيتربوا بيربونا احنا كمان

KEBLAWYAT يقول...

هراء

ازيك يا حماده .. امموا

Sarah Sobhi يقول...

:) i love it

KEBLAWYAT يقول...

sarah sobhi

thx

hope to alaways see u he

KEBLAWYAT يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.